Saturday, July 7, 2012

My Beddie Buddie

Hello Furrends! I gots a noo Beddie Buddie dat I reeeely lubs a lot - no as mush as I lubs Ma - but a lot! It B I G  it S O F T  it gots PINK eeers, feets, tale an an an mouf..........

Ma an I plays kach wid it, too! Wen I sits on my throne, she toss it, I kach it an beats it up, an smaks it on to da floor! We do dis fur a wile!

Kins yew guess hoo my noo Beddie Buddie bees???






MOOSE-ETTE!! Oh I lubs her sew mush! She make a wunnerful pillo fur my hed......sew soft......an an an I always has gud dreems wen Moose-Ette sleep wid me! I wills plays wid her fureber - I willno kilts her. Nope. Neber. Acuz I lubs her - no as mush as I lubs my Mikey - but I lubs her!

Mush Lubs,
Margo

pee ess...........I hopes yew all bees ok in dis terriorable heet........it hit 108 heer tewda an an an beleeb me, DAT HOT!!

No comments:

Post a Comment