Monday, November 14, 2011

I bin BIZZEE noosin Ma

Poor Ma.  She bin tru sew mush lately. Tewda she LEEB ME ALONE ALMOS ALL DAY LONG!!!! Meen Ma!!

She no bin feelin gud an hab feber an pane. Sew I bin wachin her reeeel careful. I dunno lets her out ob my site (unless I eetin or takin my affernoon nap). I lays on her ches an PURR PURR PURR PURR an an an I tuch her cheek wid my paw an gibs her kissies.

She hab dis bad bad smell. It make me nerbis. It smell infektid. Ma sed she hab a Berl - um......Boll??  um..... Boy-il (*Boil, Margo, Boil*).

Tewda she go tew da Bad Bad Boy-il Doc Doc (*No, Margo, my regular doctor*) WELL SHE STILL BEES A BAD BAD Doc Doc acuz she HOOOT yew!! SHE HOOT MA!!! She had tew cuts Ma an takes da bad bad boy-il out an an an it HOOT MY MA!!! :(  :(  :(

*She is a very good doctor, Margo.*

NO DOC DOC bees gud iffin dey HOOTS YEW!! I MAD at her. I otta smak her wid my paws!
Grrrrrrrrrrrrr!!!

Enewa. Ma canno go outs. She canno drib. She canno go outs fur dinner or tew da store.  I tink she agunna becomes a NUN. yew no - Nun ob dis an an an Nun ob dat!!! A noos agunna comes ebry day to HOOT HER!!! I MAD!! Dey has tew *remoob dressing an an an re-pack dressing* Ebry Day!! Fur a long, long time! Meen Noos! I bees a guud noss an an an I NEBER EBER hoot nobuddy! Dat noos beder wach out. Iffin I heers Ma cry or yell I agunna smaks dat noos an an an teech her a lessin or too.

But I agunna keeps on bein a GOOD NOOS fur Ma. I wills cuddles wid her an an an purrs sew she git nuff rest. I agunna wach her reeeel close. I lubs my Ma an I furry upset dat sum noos agunna hoot her ebry day.

I HUNGRY Ma - kins I hab my dinner now???

Lubs,
Margo

No comments:

Post a Comment